TRWA RENOWACJA FORUM DREAMLANDU — zgodnie z podjętymi przez najwyższe krajowe czynniki sprawcze decyzją rozpoczęła się renowacja dreamlandzkiego forum. W pierwszej kolejności dokonane zostały zmiany w strukturze forum głównego i forum dla mieszkańców. Konsolidacji uległo kilka działów, kilka zmieniło swoją nazwę. Uporządkowane zostały kwestie związane z bazą prawną (choć sama baza wciąż potrzebuje dużego nakładu pracy) jak i prasą działającą obecnie i ongi w Królestwie. Zmianom uległo również forum poświęcone zagranicy, jak i wstępnie usunięto kilka niepotrzebnych grup uprawnień. Kolejne działania zakładają dalsze porządki w kwestii uprawnień, zmiany na forach samorządów, uporządkowanie i ukształtowanie docelowej struktury, a na samym końcu migrację forum na nowy silnik. Wszelkie uwagi prosimy kierować na Discordzie oznaczając JKW Roberta II Fryderyka.

Urząd Miasta Mons Reale

Miasto w prowincji Bergia i Elfida, pod zarządem Antoniego Moskwicza.
Awatar użytkownika
Antoni Moskwicz
lord
Posty: 81
Rejestracja: 2 kwie 2019, 08:08
Numer GG: 24755681
Lokalizacja: Mons Reale, królestwo Scholandii
Kontakt:

Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Antoni Moskwicz » 28 wrz 2019, 13:42

Obrazek
Mons Reale

Urząd miasta


Jest to miejsce na wszelkie wnioski, prośby i skargi dotyczące miasta, funkcjonowania w mieście i rozwiązywanie innych spraw jego dotyczących. Jeśli nie ma odpowiedniego innego tematu na daną sprawę, proszę wszystko kierować tutaj.

Awatar użytkownika
Andy Sky
Posty: 273
Rejestracja: 20 lis 2012, 20:32
Lokalizacja: Elfidias, Alexiopolis
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Andy Sky » 29 wrz 2019, 00:14

Jako że Mons Reale przeżywa drugą młodość, zdecydowałem się odświeżyć nieco herb. Może Szanowny Pan burmistrz zdecyduje się przyjąć tą propozycję jako nowy herb miasta?
Obrazek

Awatar użytkownika
Antoni Moskwicz
lord
Posty: 81
Rejestracja: 2 kwie 2019, 08:08
Numer GG: 24755681
Lokalizacja: Mons Reale, królestwo Scholandii
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Antoni Moskwicz » 29 wrz 2019, 01:24

Wygląda on wspaniale i z chęcią go użyję. Herb również zasługuje na drugą młodość. Uprzejmie dziękuję za jego wykonanie.
Jednakże, ze względu na brak uprawnień do edycji treści postów (po upływie pewnego czasu, ok. 15-30 minut), użyję go dopiero w przyszłych tematach i po uzyskaniu dostępu do strony internetowej miasta (lub po stworzeniu nowej, jeśli nie będzie możliwości edycji obecnej).

Awatar użytkownika
Stanisław Dmowski
Posty: 1265
Rejestracja: 17 maja 2018, 09:04
Lokalizacja: Rosario (Scholandia)
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Stanisław Dmowski » 29 wrz 2019, 11:17

Herb przypinam!

Jeśli już mówimy o herbach i emblematach, przydałby się taki herb w wersji mini, który umieściłbym jako ikonę działu. Rozmiar 50x50 px, kwadrat lub koło.

Awatar użytkownika
Andy Sky
Posty: 273
Rejestracja: 20 lis 2012, 20:32
Lokalizacja: Elfidias, Alexiopolis
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Andy Sky » 29 wrz 2019, 13:56

Oto miniaturka 44x50px

Obrazek

Oraz podstawowy, proszę ten użyć zamiast poprzedniego. Drobna poprawka techniczna.

Obrazek

Awatar użytkownika
Maciej II
Król Dreamlandu i Scholandii
Posty: 974
Rejestracja: 20 sie 2018, 15:15
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Maciej II » 29 wrz 2019, 14:01

Tak się zastanawiam, czy nie prościej byłoby odświeżyć ten herb poprzez narysowanie go od nowa w wysokiej rozdzielczości, bazując na przedstawionych powyżej obrazkach i dostępnych grafikach.

Awatar użytkownika
Stanisław Dmowski
Posty: 1265
Rejestracja: 17 maja 2018, 09:04
Lokalizacja: Rosario (Scholandia)
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Stanisław Dmowski » 29 wrz 2019, 20:13

Maciej II pisze:
29 wrz 2019, 14:01
Tak się zastanawiam, czy nie prościej byłoby odświeżyć ten herb poprzez narysowanie go od nowa w wysokiej rozdzielczości, bazując na przedstawionych powyżej obrazkach i dostępnych grafikach.
Tak by było najłatwiej, tylko kto by to wykonał? Dwóch naszych heraldyków, czyli PTR i Wolframowicz nie ma już w Królestwie. Jak narazie musimy zadowolić się odświeżonymi wersjami JXM Sky'a, jeśli pojawi się w scholandzkich progach dobry grafik, odświeżymy wszystkie herby miejskie.

Awatar użytkownika
Andy Sky
Posty: 273
Rejestracja: 20 lis 2012, 20:32
Lokalizacja: Elfidias, Alexiopolis
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Andy Sky » 29 wrz 2019, 21:26

Nie ma przecież problemu żeby pracować na wysokiej rozdzielczości. Tylko nie było takiej potrzeby, te rozmiary wydają mi się wystarczające do jakichkolwiek potrzeb z herbami związanych. Chyba że macie Panowie jakieś pomysły co do innego zastosowania.

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 2 lis 2019, 17:09

Zgadnie z decyzją Króla wyrażoną w tym temacie: viewtopic.php?f=721&p=80672#p80672 - proszę o wyznaczenie lokalizacji pod budową fabryki należącej do Zakładów Lotniczych "Ronon Air Tech". W związku z decyzjami dotyczącymi produkcji przez moje przedsiębiorstwo sprzętu lotniczego dla Sił Zbrojnych KD, dla spełnienia warunku produkcji w KD oraz polityką firmy (która polega na otwieraniu filii w krajach, do których dostarczamy sprzęt) otwieram filę mojego bialeńskiego przedsiębiorstwa na terenie KD.
Obrazek
Logo filii RAT w KD
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

Awatar użytkownika
Antoni Moskwicz
lord
Posty: 81
Rejestracja: 2 kwie 2019, 08:08
Numer GG: 24755681
Lokalizacja: Mons Reale, królestwo Scholandii
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Antoni Moskwicz » 2 lis 2019, 17:36

Witam,
Dziękuję za rozważenie Mons Reale jako miejsca dla jednej z fabryk Zakładów. Czy fabryka ma być zlokalizowana na terenie istniejącego lotniska, czy ma być wyznaczony osobny teren?
Antoni Moskwicz
burmistrz Mons Reale

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 2 lis 2019, 20:17

Nie jest konieczne lotnisko... Budując zakład od razu mamy w planie budowę lotniska przyfabrycznego.
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

Awatar użytkownika
Antoni Moskwicz
lord
Posty: 81
Rejestracja: 2 kwie 2019, 08:08
Numer GG: 24755681
Lokalizacja: Mons Reale, królestwo Scholandii
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Antoni Moskwicz » 3 lis 2019, 01:35

Nie mam pewności, że znajdę miejsce na drugie lotnisko w bezpośrednim pobliżu miasta, zależy od parametrów pasa i płyty postojowej. Na lotnisku zaoferować mogę pas o wymiarach 2511 m długości i 45 m szerokości, wyposażony w ILS CAT II z jednego kierunku. Wielkość płyty fabryki mogę jeszcze wyznaczyć przy okazji odnowy lotniska.
Jakiej wielkości samoloty mają być tam produkowane?

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 3 lis 2019, 18:08

Antoni Moskwicz pisze:
3 lis 2019, 01:35
Nie mam pewności, że znajdę miejsce na drugie lotnisko w bezpośrednim pobliżu miasta, zależy od parametrów pasa i płyty postojowej.
Nie wiem czy lokowanie dużego zakładu produkcji lotniczej w bezpośrednim pobliżu miasta jest najlepszym pomysłem. Jednak taki zakład jest pewną uciążliwości dla mieszkańców miasta. Może lepiej w pewnej odległości od miasta?
Antoni Moskwicz pisze:
3 lis 2019, 01:35
Na lotnisku zaoferować mogę pas o wymiarach 2511 m długości i 45 m szerokości, wyposażony w ILS CAT II z jednego kierunku. Wielkość płyty fabryki mogę jeszcze wyznaczyć przy okazji odnowy lotniska.
W zasadzie to by wystarczyło... tyle, że obloty maszyn wojskowych to jednak uciążliwość, nie wspominając o hałasie jaki wytwarzany jest podczas prób silnikowych - to się robi na maksymalnym ciągu silnika.
Antoni Moskwicz pisze:
3 lis 2019, 01:35
Jakiej wielkości samoloty mają być tam produkowane?
Na razie głownie wielozadaniowe samoloty myśliwskie, ale nie wiem jakie będą dalsze zamówienia Sił Zbrojnych KD - lepiej przygotować się też na produkcję maszyn o większych rozmiarach.

W każdym razie grupa inżynierów i specjalistów od budownictwa oraz personel kierowniczy właśnie udaje się do Królestwa Dreamlandu - w celu rekonesansu oraz sfinalizowania kwestii dostaw i produkcji. Przybędzą na pokałdzie samolotu firmowego RAT PA-340-200 o numerze rejestracyjnym NB-RCAC
Obrazek
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

Awatar użytkownika
Stanisław Dmowski
Posty: 1265
Rejestracja: 17 maja 2018, 09:04
Lokalizacja: Rosario (Scholandia)
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Stanisław Dmowski » 4 lis 2019, 07:55

Andy Sky pisze:
29 wrz 2019, 21:26
Nie ma przecież problemu żeby pracować na wysokiej rozdzielczości. Tylko nie było takiej potrzeby, te rozmiary wydają mi się wystarczające do jakichkolwiek potrzeb z herbami związanych. Chyba że macie Panowie jakieś pomysły co do innego zastosowania.
Obrazek herbu zdążył już zdechnąć, jak to z tym jest? Da się ustawić, by nie wygasały?

Awatar użytkownika
Antoni Moskwicz
lord
Posty: 81
Rejestracja: 2 kwie 2019, 08:08
Numer GG: 24755681
Lokalizacja: Mons Reale, królestwo Scholandii
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Antoni Moskwicz » 4 lis 2019, 22:32

Ronon Dex pisze:
3 lis 2019, 18:08
Nie wiem czy lokowanie dużego zakładu produkcji lotniczej w bezpośrednim pobliżu miasta jest najlepszym pomysłem. Jednak taki zakład jest pewną uciążliwości dla mieszkańców miasta. Może lepiej w pewnej odległości od miasta?
Coś wyznaczymy, jestem na etapie ustalania granic TMA oraz ustalania pozostałych map miasta - obecnie istniejące nie nadają się do niczego. Wstępnie jeszcze zapytam - czy przewidziane są radiowe pomoce nawigacyjne na nowym lotnisku? Mogę już je wziąć pod uwagę podczas tworzenia map lotniczych.

Samolot został już wpisany, potrzebuję jeszcze daty i przewidywanej godziny przylotu, by zarezerwować stanowisko postojowe.

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 4 lis 2019, 23:24

Antoni Moskwicz pisze:
4 lis 2019, 22:32
Wstępnie jeszcze zapytam - czy przewidziane są radiowe pomoce nawigacyjne na nowym lotnisku? Mogę już je wziąć pod uwagę podczas tworzenia map lotniczych.
Na pewno tak... Jeżeli jest zgoda to jutro postaram się opracować plan i parametry lotniska oraz przedstawić wstępną koncepcję wyglądu Zakładów Lotniczych RAT w KD.

Co do przylotu naszego samolotu to proponuję się umówić na jutro na godzinę 18.00 - wtedy też przystąpimy do przedstawienia wstępnego planu budowy zakładów i lotniska przyfabrycznego.
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

Awatar użytkownika
Antoni Moskwicz
lord
Posty: 81
Rejestracja: 2 kwie 2019, 08:08
Numer GG: 24755681
Lokalizacja: Mons Reale, królestwo Scholandii
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Antoni Moskwicz » 5 lis 2019, 01:30

Ronon Dex pisze:
4 lis 2019, 23:24
Na pewno tak... Jeżeli jest zgoda to jutro postaram się opracować plan i parametry lotniska oraz przedstawić wstępną koncepcję wyglądu Zakładów Lotniczych RAT w KD.
Jasne, ucieszy mnie to bardzo.
Ronon Dex pisze:
4 lis 2019, 23:24
Co do przylotu naszego samolotu to proponuję się umówić na jutro na godzinę 18.00 - wtedy też przystąpimy do przedstawienia wstępnego planu budowy zakładów i lotniska przyfabrycznego.
Jest to dla mnie dość niepewna pora, ale zrobię wszystko, co w mojej mocy, by być na czas. Najpóźniej przewiduję swoje przybycie ok. 18:30. Do zobaczenia!

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 5 lis 2019, 06:38

Nie ma problemu... może być nawet około 20-tej. Ta 18-ta to w zasadzie najwcześniejsza godzina, o której jestem w tygodniu uchwytny.
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

Awatar użytkownika
Stanisław Dmowski
Posty: 1265
Rejestracja: 17 maja 2018, 09:04
Lokalizacja: Rosario (Scholandia)
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Stanisław Dmowski » 7 lis 2019, 07:00

Cieszymy się, że akurat w Scholandii lokują się ważne dla gospodarki i obronności przedsiębiorstwa. Miejmy nadzieję, że przyniosą one dużo miejsc pracy dla mieszkańców Mons Reale i Elfidy.

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 7 lis 2019, 16:36

Chciałbym dzisiaj zrobić plan zakładów i lotniska przyfabrycznego. W związku z tym, że zapotrzebowanie KD opiewa również na ciężkie maszyny transportowe to DS będzie musiała mieć jakieś 3800 m. Czy położenie/kierunek głównej drogi startowej jest dowolny, czy narzucony?
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

Awatar użytkownika
Maciej II
Król Dreamlandu i Scholandii
Posty: 974
Rejestracja: 20 sie 2018, 15:15
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Maciej II » 7 lis 2019, 16:40

Halo, Scholandzka Stacja Meteologiczna, co robi u Was wiatr?
Wieje.

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 7 lis 2019, 19:17

No właśnie wiatr... położenie dróg startowych wynika również z najczęstszego kierunku wiatrów w danej okolicy. Ta informacja byłaby przydatna.
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 7 lis 2019, 22:11

Plan budowy Zakładów Lotniczych "Ronon Air tech" - Zakład nr 4 w Królestwie Dreamlandu

Obrazek

Drogi startowe:
1/ Główna - 3800 m długości i 60 m szerokości
2/ Pomocnicza - 2000 m długości i 45 m szerokości.

Z braku wytycznych i informacji przyjąłem położenie dróg startowych:
- główna: 09-27
- pomocnicza: 04-22

Plan do zatwierdzenia, ulokowania zakładów na terenie KD, a dalej... No właśnie... czy to będzie jakiś dział (wtedy proszę stworzyć) czy temat (wtedy proszę o wskazanie miejsca gdzie go utworzyć). Po zatwierdzeniu i wyznaczeniu miejsca - wynajmuje statki z Bialeńskiego Transportu Morskiego i przewiozę sprzęt dla zakładów. Czy jakaś firma budowlana jest na miejscu? No, a potem... rozpoczynamy produkcję i dostawy sprzętu.
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

Awatar użytkownika
Maciej II
Król Dreamlandu i Scholandii
Posty: 974
Rejestracja: 20 sie 2018, 15:15
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Maciej II » 7 lis 2019, 22:14

O ile pamiętam z oficjalnej strony i na potrzeby eksperymentu myślowego, można stwierdzić, że w Scholandii zawsze panuje flauta lub też ruch mas powietrza nie jest mierzony. Dlatego myślę, że o ile pas nie będzie celował w zabudowę i wdroży się odpowiednie procedury do redukcji hałasu, tak może być on umiejscowiony dowolnie.

Awatar użytkownika
Ronon Dex
Posty: 60
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:19
Kontakt:

Re: Urząd Miasta Mons Reale

Post autor: Ronon Dex » 8 lis 2019, 00:17

Procedura "redukcji hałasu" to koszmar dla każdego pilota. Chyba nie ma drugiej tak bezsensownej i niebezpiecznej procedury w lotnictwie, która jest usankcjonowana przepisami. Zmusza to pilota startującego samolotu do redukcji ciągu silników podczas manewru wznoszenia po starcie i jeszcze często połączonego z manewrem zmiany kierunku lotu. Kompletny idiotyzm... stawiający ludzkie życie poniżej ludzkiej wygody.

Dlatego od początku nalegałem by ZL RAT umiejscowić niebyt blisko zabudowy miejskiej. Takie "cyrki" są charakterystyczne dla lotnisk wiekowych, które "obrosły miastem" - jednak przy budowie nowego lotniska trzeba przewidywać rozwój miasta i lokować je w pewnym oddaleniu. Zarówno dla wygody, jak i dla bezpieczeństwa.
Turysta z Republiki Bialeńskiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mons Reale”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość