Duże awatary na forum

Kolegium roztacza wszechstronną opiekę nad państwową infrastrukturą informatyczną.
Awatar użytkownika
Andrzej Szmejchel
minister
Posty: 2499
Rejestracja: 10 maja 2017, 16:19
NIM: 283468
Kontakt:

Duże awatary na forum

Post autor: Andrzej Szmejchel »

Elo, widzę, że niektórzy mają awcie powyżej 150x150 pixów. Jak da się to zrobić? Z góry thx za info.
Andrzej wicehr. Szmejchel
Obrazek
Awatar użytkownika
Aleksander
Król Dreamlandu i Scholandii
Posty: 5378
Rejestracja: 1 sty 2017, 22:00
NIM: 435954
user_herb: a13
Lokalizacja: Tauzen
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: Aleksander »

Co prawda nie w temacie, ale szanuję twój nowy awatar.
(-) Alexander, Rex Dreamlandis et Scholandiæ
Awatar użytkownika
RIIF
król-senior
Posty: 1886
Rejestracja: 27 lis 2015, 18:56
NIM: 747065
user_herb: herb_kd_krolRCA
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: RIIF »

Być może jakaś zaszłość, bo w ustawieniach serwera jest na sztywno 150x150
Robert Fryderyk, c.s, r. s., p.s., KKdrOD
Awatar użytkownika
matmax
Posty: 1574
Rejestracja: 4 kwie 2013, 21:09
NIM: 442028
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: matmax »

Jop, też podejrzewam zaszłości historyczne. W tym layoucie moim zdaniem większe nie będą wyglądały za fajnie, ale mogę dać się przekonać.
Mat Max von Salvepol
Minister Spraw Wewnętrznych
Ambasador w Wandystanie i Sarmacji
Daniel von Witt pisze: 13 sty 2019, 02:15 Liczy się adrenalinka xD i na tym może już poprzrstane, chociaż głowa pełna jest myśli tym, co tu poruszone zostało nie mówiąc już nawet o tym, co zakryte.
Awatar użytkownika
Andrzej Szmejchel
minister
Posty: 2499
Rejestracja: 10 maja 2017, 16:19
NIM: 283468
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: Andrzej Szmejchel »

Adonfinkso, Towarzysz Król ma dość świeżutki awatarek który ma więcej niż 150 w pionie (i nie tylko awatarek ofkoz).
Andrzej wicehr. Szmejchel
Obrazek
Awatar użytkownika
matmax
Posty: 1574
Rejestracja: 4 kwie 2013, 21:09
NIM: 442028
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: matmax »

JPII pisze: 14 sie 2019, 21:00 Adonfinkso, Towarzysz Król ma dość świeżutki awatarek który ma więcej niż 150 w pionie (i nie tylko awatarek ofkoz).
Rzeczywiście. Dokonałem więc małego eksperymentu i zmieniłem się w wieżę i znalazłem tym samym dziurwę w skrypcie forum z tym powiązaną, więc mogę podpowiedzieć, że da się to zrobić z użyciem zdalnego awatara. Proszę nie nadużywać, bo będę niemiły i będę wywalał brzydkie awatary.
Mat Max von Salvepol
Minister Spraw Wewnętrznych
Ambasador w Wandystanie i Sarmacji
Daniel von Witt pisze: 13 sty 2019, 02:15 Liczy się adrenalinka xD i na tym może już poprzrstane, chociaż głowa pełna jest myśli tym, co tu poruszone zostało nie mówiąc już nawet o tym, co zakryte.
Awatar użytkownika
Andrzej Szmejchel
minister
Posty: 2499
Rejestracja: 10 maja 2017, 16:19
NIM: 283468
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: Andrzej Szmejchel »

No właśnie próbowałem w ten sposób ale z jakiegoś powodu mi nie prykajet. xD
Andrzej wicehr. Szmejchel
Obrazek
Awatar użytkownika
Aleksander
Król Dreamlandu i Scholandii
Posty: 5378
Rejestracja: 1 sty 2017, 22:00
NIM: 435954
user_herb: a13
Lokalizacja: Tauzen
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: Aleksander »

To tylko ja tak grzecznie i regulaminowo 150x150? :D
(-) Alexander, Rex Dreamlandis et Scholandiæ
Awatar użytkownika
matmax
Posty: 1574
Rejestracja: 4 kwie 2013, 21:09
NIM: 442028
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: matmax »

JPII pisze: 14 sie 2019, 21:23 No właśnie próbowałem w ten sposób ale z jakiegoś powodu mi nie prykajet. xD
Trzeba jeszcze jedną rzecz zasugerować w formularzu wgrywania awatara - jeśli się towarzysz przyjrzy inspekcją elementu, jak mam ja czy tow. Król, to powinno się udać ;)
Mat Max von Salvepol
Minister Spraw Wewnętrznych
Ambasador w Wandystanie i Sarmacji
Daniel von Witt pisze: 13 sty 2019, 02:15 Liczy się adrenalinka xD i na tym może już poprzrstane, chociaż głowa pełna jest myśli tym, co tu poruszone zostało nie mówiąc już nawet o tym, co zakryte.
Awatar użytkownika
Maciej II
Marszałek Parlamentu Królestwa
Posty: 2287
Rejestracja: 20 sie 2018, 15:15
NIM: 591374
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: Maciej II »

Obrazek

;)

A tak serio, to nie uważam tej blokady za zabezpieczenie przed większymi niż 150x150 px awatarami, a raczej przed niepotrzebnym zapychaniem serwera zbyt dużymi plikami.
---

marszałek Maciej II zu Hergemon à de Ebruz

GABLOTA ODZNACZEŃ:
**Dreamlandzkie**
Order Korony Ebruzów - I Klasa
Krzyż Edwarda Artura z Brylantami

**Bialeńskie**
Order Bialeńskiej Gwiazdy Przyjaźni - Wielka Gwiazda
Medal Sił Zbrojnych - Złoty

**Rotryjskie**
Order Gołębicy i Oliwnej Gałązki - Kawaler

**Teutońskie**
Tytuł Obrońcy Teutonii
Awatar użytkownika
Andrzej Szmejchel
minister
Posty: 2499
Rejestracja: 10 maja 2017, 16:19
NIM: 283468
Kontakt:

Re: Duże awatary na forum

Post autor: Andrzej Szmejchel »

No i zaprykało :)
Andrzej wicehr. Szmejchel
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sekcja O Królewskie Kolegium Inżynieryjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość