Daniel von Witt pisze:Destylarnia i rafineria jeszcze nie powstały, a BERGCORP kupił ropę. Jego ciężarówki na niej będą jeździć? Pole naftowe SSW-OW znajduje się w głębi lądu innego kontynentu niż działalność prowadzi BERGCORP. W jaki sposób ropa zostanie przesłana na inny kontynent? Czy koszty przesyłu lub transportu tylko 10 tys. litrów (przecież to kropelka, niezdolna umyć "podłóg" na tankowcu) nie będą zbyt duże dla BERGCORPu? Do transportu zostanie wykorzystana ciężarówka? SSW-OW kupi własną, aby nią transportować ropę do BERGCORP, czy BERGCORP przyjedzie własną ciężarówką? A jak nią dojedzie, skoro nie ma paliwa? Jak zostanie rozwiązana kwestia transportu na odcinku morskim?
(-) Daniel von Witt
Ma Pan nieaktualne informacje - według mojej wiedzy i aktualnego stanu opublikowanego przez SSW-OW, destylarnia i rafineria zostały zbudowany do 28 lutego. Aktualnie prowadzone jest wydobycie połączone z rafinacją ropy na miejscu.
Ropa zostanie przewieziona w szczelnie zamkniętym wiaderku (wyprodukowanym na miejscu ręcznie, przeze mnie, korzystając ze starej, leżącej na ziemi blachy), którym trzymając w zębach będę pieszo i wpław transportował 10 tysięcy litrów do zakładów BERGCORP. Odrobina sportu i własnego wkładu nigdy nie była szkodliwa. :)
Bazując na tym, do czego nawiązywałem wcześniej - SSW-OW korzysta ze starego sprzętu go modernizując. Park maszynowy i destylarnia nie wzięły się znikąd bo były już tam wcześniej. Tak przynajmniej trzeba założyć.