Początki rozwoju technologicznego Scholandii - szkolenie
: 8 kwie 2019, 18:36
Zgodnie z umową, podpisaną pomiędzy firmą Polar TeleSystems i Scholandią sprzęt dostał w ostatni piątek dostarczony, a następnie w małych osadach pod Alexiopolis prowadzony był cykl szkoleń dla operatorów systemu. Wyjaśnione zostały przeze mnie wszelkie zawiłości związane z obsługą rozproszonej sieci radiokomunikacji cyfrowej, wykorzystaniem ukształtowania terenu, zalesienia i różnych obiektów jako autu lub przeszkoda, a także wszelkie środki bezpieczeństwa, związane ze specyfiką szyfrowanej komunikacji pomiędzy przenośnymi radiotelefonami. Po całym tym szkoleniu, trwającym(nie licząc niedzieli) aż do dziś, ja i mój pracownik byliśmy zadowoleni zarówno z samej pracy i jej efektów, jak również z lokalnej gościnności i prostej, lecz jednak pożywnej kuchni. Dziś wieczorem, przed opuszczeniem tego regionu wygłosiłem przemówienie do namiestnika prowincji, trzydziestu wyszkolonych operatorów i pracownika przydzielonego przeze mnie do obsługi przyszłej sieci w tejże prowincji:
- Drodzy współpracownicy! Dziękuję wam za to zlecenie. Mając na uwadze wszelakie trudności, z jakimi musieliśmy się uporać, udało nam się wdrożyć ten nietypowy system. Firma Polar TeleSystems jest bardziej znana z technologii konsumenckich, jednakże jesteśmy jak widać zdolni do pomocy w służbie naszej ojczyźnie - Dreamlandowi! Pracownik nasz jest oddelegowany do wszelakiej pomocy technicznej, w razie potrzebny może si ę oczywiście kontaktować ze mną, jako kierownikiem projektu. Mam nadzieję, że pomoc wam okazana jest tylko wstępem do naszej działalności w Scholandii; świadczenia usług telekomunikacyjnych dla każdego. Zarobek nie jest bowiem naszym jedynbym celem - kształtujemy przecież dreamlandzkie społeczeństwo obywatelskie! Dziękuję za uwagę.
Rozległy się gromkie brawa, na wszelki wypadek sprawdziłem tylko czy numery identyfikacyjne radiotelefonów zgadzają się z tymi, napisanymi na pudełkach i wraz ze służbowym kierowcą odjechałem samochodem do Buuren - miejsca, gdzie w siedzibie firmy dalej będę czuwał nad poprawą jakości i dostępności usług.
- Drodzy współpracownicy! Dziękuję wam za to zlecenie. Mając na uwadze wszelakie trudności, z jakimi musieliśmy się uporać, udało nam się wdrożyć ten nietypowy system. Firma Polar TeleSystems jest bardziej znana z technologii konsumenckich, jednakże jesteśmy jak widać zdolni do pomocy w służbie naszej ojczyźnie - Dreamlandowi! Pracownik nasz jest oddelegowany do wszelakiej pomocy technicznej, w razie potrzebny może si ę oczywiście kontaktować ze mną, jako kierownikiem projektu. Mam nadzieję, że pomoc wam okazana jest tylko wstępem do naszej działalności w Scholandii; świadczenia usług telekomunikacyjnych dla każdego. Zarobek nie jest bowiem naszym jedynbym celem - kształtujemy przecież dreamlandzkie społeczeństwo obywatelskie! Dziękuję za uwagę.
Rozległy się gromkie brawa, na wszelki wypadek sprawdziłem tylko czy numery identyfikacyjne radiotelefonów zgadzają się z tymi, napisanymi na pudełkach i wraz ze służbowym kierowcą odjechałem samochodem do Buuren - miejsca, gdzie w siedzibie firmy dalej będę czuwał nad poprawą jakości i dostępności usług.