Witam serdecznie mieszkańców Królestwa Dreamlandu! :)

Masz pytania? Chcesz się nam przedstawić? Wejdź, to idealne miejsce na start.
Awatar użytkownika
ABW
Numer GG: 47635658
NIM: 148603
user_herb: a11
Kontakt:

Witam serdecznie mieszkańców Królestwa Dreamlandu! :)

Post autor: ABW »

Witam, zarejestrowałem się w czwartek to jest 9-tego grudnia, ale miałem trochę obowiązków, aby poświęcić więcej czasu na przywitanie się. :)

Jestem uczniem klasy I technikum samochodowego. Interesuje się motoryzacją,polityką, historią, geografią, koleją ,śpiewam (tak tylko dla siebie), piszę wiersze, lubię kino,muzykę i wszystko co związane z latami 80-tymi, a także interesuje się kulturą wschodnioeuropejską głównie rosyjską. W Dreamlandzie chciałbym pełnić jakąś funkcję kulturalną, rozwijać lokalną sztukę i promować za jej pomocą Dreamland w całym Mikroświecie :)

Mam dużo pytań osoby początkującej z mikronacjami:

1. Gdzie dostanę jakieś oferty pracy?
2. Czy musze kupić mieszkanie, czy dostanę jakiś przydział?
3. W jakiej miejscowości mogę zamieszkać?
4. Czy muszę się jeszcze gdzieś rejestrować, oprócz banku?
5. Czy są jakieś lokalne samorządy?

Dziękuję bardzo za przyjęcie i mam nadzieję na wczucie się w życie w v-świecie :)
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
matmax
NIM: 442028
Kontakt:

Re: Witam serdecznie mieszkańców Królestwa Dreamlandu! :)

Post autor: matmax »

Witamy w Królestwie Dreamlandu!

Zbiór zainteresowań jest ciekawy, podoba mi się bardzo, że wspomina Pan o rozwijaniu lokalnej sztuki. Ma Pan jakiś konkretny gatunek na myśli? Z pewnością znajdzie Pan tu osoby, które chętnie przeczytają / obejrzą / posłuchają, co Pan stworzy :)

Odpowiadając na pytania:
1. Gdzie dostanę jakieś oferty pracy?