Witajcie, drodzy!

Masz pytania? Chcesz się nam przedstawić? Wejdź, to idealne miejsce na start.
Dundan
Posty: 1
Rejestracja: 20 lip 2014, 22:12
NIM: 848575
Kontakt:

Witajcie, drodzy!

Post autor: Dundan »

Witam wszem i wobec!
Bardzo mi miło :D Jestem tutaj kompletnie zielony i na dzień dzisiejszy niewiele rozumiem w zakresie tego, jak należy się tu zachować, co mówić. Mam jednak nadzieję, że z Waszą pomocą jakoś przebrnę przez ten najgorszy etap.
Otóż, bardzo mnie interesuje sam fakt istnienia czegoś takiego jak mikronacje, chciałem nieco zgłębić temat. Witam Was zatem jeszcze raz, miło mi, pozdrawiam!

Johny.
Awatar użytkownika
Panevnick
Posty: 841
Rejestracja: 20 sie 2010, 20:15
NIM: 300929
Lokalizacja: Morland, Satrina
Kontakt:

Re: Witajcie, drodzy!

Post autor: Panevnick »

Witam serdecznie :)

Jeżeli pojawiają się jakieś pytania - proszę śmiało je zadawać. W tym miejscu starsi Dreamlandczycy pomagają nowym obywatelom.

Gdzie Pan zamieszkał, w jakiej prowincji?
(-) Paul diuk von Panevnick
Awatar użytkownika
Pavel Svoboda
król-senior
Posty: 1139
Rejestracja: 13 wrz 2010, 15:02
Numer GG: 1935862
NIM: 509280
Kontakt:

Re: Witajcie, drodzy!

Post autor: Pavel Svoboda »

Również serdecznie witam. Na początek sugeruję zarejestrowanie się w naszym spisie mieszkańców na stronie http://www.dreamland.net.pl, o ile jeszcze Pan tego nie zrobił.

Niestety rejestrować się trzeba osobno na stronie i na forum - to wynika z ograniczeń technicznych. Rejestracja nie zajmie jednak 10 minut, więc mam nadzieję, że to nie problem. Po rejestracji automatycznie otrzyma Pan status obywatela naszego Królestwa.

Przy rejestracji należy wybrać jedną z czterech prowincji, więc proponuję najpierw wybrać się na małą wycieczkę po wszystkich prowincjach (linki dostępne ze strony głównej). Proszę dać nam znać w tym wątku, jakie miał Pan wrażenia i którą prowincję Pan wybrał :)
(-) Pavel Svoboda, r.s.
Awatar użytkownika
Edward II
król-senior
Posty: 1730
Rejestracja: 7 sie 2010, 22:59