Andrzej Swarzewski

Masz pytania? Chcesz się nam przedstawić? Wejdź, to idealne miejsce na start.
Awatar użytkownika
Andrzej P Ordynski
Posty: 390
Rejestracja: 9 gru 2010, 13:34
NIM: 479233
Kontakt:

Andrzej Swarzewski

Post autor: Andrzej P Ordynski »

Drodzy Dreamlandczycy! Nazywam się Andrzej Swarzewski i jestem nowy w Dreamlandzie. Dawniej mieszkałem w Księstwie Sarmacji, i miałem obywatelstwo tego państwa. Odeszłem jednak z Sarmacji chcąc zaistnieć w innych mikronacjach. W Sarmacji byłem burmistrzem Auterry, więc i tutaj chciałbym pracować w samorządach. Jestem mieszkańcem : Sarmacji, RSiT, Al Rajnu i Austro-Węgier. Nie przeszkadza mi to w aktywności w każdym z tych państw. Na razie państwem nr. jeden będzie Dreamland!
Pozdrawiam, Andrzej Swarzewski
prof. Andrzej Płatonowicz Ordyński
Awatar użytkownika
Edward II
król-senior
Posty: 1730
Rejestracja: 7 sie 2010, 22:59
Numer GG: 8606140
NIM: 873817
Lokalizacja: Domena Królewska - Ekorre
Kontakt:

Re: Andrzej Swarzewski

Post autor: Edward II »

Panie Swarzewski,

Doceniam fakt, że po burzliwej wymianie zdań z rodakami zdecydował się Pan spróbować sił właśnie w Królestwie Dreamlandu, ale niepokoją mnie informacje zawarte w Pańskim podpisie. Godzinę wcześniej na forum Federacji Al Rajn, gdzie regularnie zaglądam, opublikował Pan komunikat o następującej treści:
Chciałbym wykazać się czymś w niesamowicie pięknym Al Rajnie. Jeżeli ma ktoś dla mnie propozycję pracy, lub chce doradzić mi gdzie mam mieszkać serdecznie proszę o pomoc! Serdecznie chciałbym objąć jakąś, w miarę ważną funkcję.