Witajcie.

Masz pytania? Chcesz się nam przedstawić? Wejdź, to idealne miejsce na start.
Annarly-Mittle
Posty: 1
Rejestracja: 5 mar 2019, 19:47
NIM: 772663
Kontakt:

Witajcie.

Post autor: Annarly-Mittle »

Witajcie, nazywam się Annarly Mittle i jestem nowa w Dreamlandzie. Jest to moja pierwsza styczność z mikronacjami, i mam nadzieję, że będzie wypełniona głównie pozytywnymi doświadczeniami.
Awatar użytkownika
Alfred
król-senior
Posty: 2535
Rejestracja: 16 kwie 2013, 19:12
Numer GG: 47634183
NIM: 196135
Kontakt:

Re: Witajcie.

Post autor: Alfred »

Miłej zabawy! Chyba nie możemy ręczyć za same pozytywne doświadczenia, ale na pewno może być ciekawie. Czy ma Pani już jakąś wizję siebie w Dreamlandzie, jakie są Pani zainteresowania?
(—) Alfred de Ebruz, r. s.
salus rei publicae suprema lex esto!
Awatar użytkownika
Jarek Wawrzyniak
Posty: 487
Rejestracja: 28 sie 2018, 08:57
Numer GG: 66334811
NIM: 970608
Lokalizacja: Agendart
Kontakt:

Re: Witajcie.

Post autor: Jarek Wawrzyniak »

Dreamland wita:)
Jarosław von Wawrzyniak>>
Awatar użytkownika
Fryderyk Orański-Nassau
Herold Koronny
Posty: 2772
Rejestracja: 30 sie 2016, 02:35
NIM: 132626
Herb: c08.gif
Lokalizacja: Księstwo Furlandii i Luindoru, Segali
Kontakt:

Re: Witajcie.

Post autor: Fryderyk Orański-Nassau »

Dobry wieczór lub dzień dobry, zależy kiedy jestem czytany.

Również witam w Królestwie i zaręczam, że jest to całkiem sympatyczne grono, choć bądźmy szczerzy-polityczni wyjadacze miewają swoje chwile, w których nie dają ulgi nowym, a walki te potrafią też nie być za przyjemne do oglądania.

Nadal jednak, gdyby lokalna scena polityczna nie przypadła Pani do gustu, można budować prowincje czy dzielić się dziełami literackimi. Opcją jest jednak zapoznawanie się ze sceną międzynarodową przez prace w dyplomacji. Wierzę, że wystarczą chęci, a znajdzie Pani sobie zajęcie.